Për studentët në fushën e ADMINISTRIMIT dhe POLITIKAVE PUBLIKE, në NIVEL MAKRO, atë të SISTEMIT TË ARSIMIT TË LARTË në tërësi, temat potenciale mund të prekin dhe analizojnë këto aspekte:
SISTEMI I ARSIMIT TË LARTË. Në këtë aspekt, punimet mund të trajtojnë:
- Organizimi i Sistemit ( për sqarime më specifike shih këtu )
- Standartet e Sistemit ( për sqarime më specifike shih këtu )
- Kontrolli i Cilësisë së Sistemit ( për sqarime më specifike shih këtu )
AKTORËT NË ARSIMIN E LARTË. Në këtë aspekt, punimet mund të trajtojnë:
- Rolin e Aktorëve Politikë në Arsimin e Lartë dhe Universitete ( për sqarime më specifike shih këtu )
- Rolin e Komunitetit Akademik në Arsimin e Lartë dhe Universitete ( për sqarime më specifike shih këtu )
- Rolin e Burokracisë Publike në Arsimin e Lartë dhe Universitete ( për sqarime më specifike shih këtu )
- Rolin e Grupeve të Interesit në Arsimin e Lartë dhe Universitete ( për sqarime më specifike shih këtu )
POLITIKAT PËR ARSIMIN E LARTË. Në këtë aspekt, punimet mund të trajtojnë:
- Vizioni për Sistemin e Arsimit të Lartë dhe Universiteteve ( për sqarime më specifike shih këtu )
- Reformat në Sistemin e Arsimit të Lartë dhe Universiteteve ( për sqarime më specifike shih këtu )
- Politikat për Arsimin e Lartë ( për sqarime më specifike shih këtu )
- Politikat për Sistemin e Universiteteve ( për sqarime më specifike shih këtu )
- Politikat për Universitetin ( për sqarime më specifike shih këtu )
POLITIKAT E QEVERISË PËR KËRKIMIN SHKENCOR NË NIVEL KOMBËTAR. Në këtë aspekt, punimet mund të trajtojnë:
- Sistemi dhe Institucionet e Kërkimit Shkencor në nivel Kombëtar (për sqarime më specifike shih këtu)
- Sistemi dhe Praktikat e Titujve Shkencore në nivel Kombëtar ( për sqarime më specifike shih këtu )
- Kapacitetet Kombëtare për Kërkim Shkencor në nivel Kombëtar ( për sqarime më specifike shih këtu )
- Politikat e Qeverisë për Kërkimin Shkencor në nivel Kombëtar ( për sqarime më specifike shih këtu )
- Vlerësimi i Cilësisë së Kërkimit Shkencor në Nivel Kombëtar ( për sqarime më specifike shih këtu )